Jenny <3

ja men hej, nu är det Heidi som hittade in hit.
Mutade mig att få uppgifterna till denna blogg för att skriva lite ;) <3
Jenny är en underbar kusin verkligen <3 :)
Hon är ni vet i den där åldern där som dörrarna smäller
och hon är sur och tuff ;) Men inte gör de nått.
Mig lär hon aldrig trampa på tårna och skrämma :)
Inte är hon så hemsk som de låter nu, utan hon är goer nog :)
Just nu sitter hon i Hangö hos hennes pappa och jag tror dom fixar Pizza :)
Märker ni hur man vet om henne, även fast jag sitter på en ö i havet i ett annat land :)


Hon kommer nog aldrig slipp mig hon, jag vet ju allt om hon ;)) <3
Men nu vet inte vad jag skall skriva mera om henne :)
Hon e goer tös, så ni killar som tycker hon är söt och är kära i henne, se upp. För jag kommer granska er först ;)
haha nå nej, men ja kommer nog se på er så de så :)
Men nu skall jag inte klotta hit mera på hennes sida, hon kan ju bli surer också :)
Men jag skall bjud på en bild på oss två i alla fall :)
<3
Många kramar från HEIDI kolla in min blogg också om ni vill :)
http://vendelaochheidi.blogg.se








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: