Ikea <3

Idag har vi varit i Ikea!
Skoij :D
Fandes myki man ville ha :D
Men jag köpte lådor o lådor o lådor ;)
Vi shoppade i tre timmar där :D
Och så åt vi köttbullar o franskisar fandes ju  inget annar :DDD
Efter vi hade ätiti så for vi o betala allt.
--->Hem...

Nu hemma :D
Började laga mina lådor och sen blev det till städa eftersom jag skulle få plats me lådorna någonstan.
Det va svårt att hitta plats till lådorna xDD :D

Nästa veckoslut ska jag till Pappsen ;) <3
O så ska jag läsa på finska prov som är på tisdagen men nog måste man kolla lite i finska boken för det :DD
Mmph.. :DD
Snart påsklov.På Torsdagen ännu skola o sen hem :D Mamma och min moster ska på kryssning o jag blir väl hemme allena med voffsingen. Om int ja sko ti Prästkulla förståss men knappast :D
Men men..
Har inget mer ti skriva mera :D

Puss o Kram // Jenny<3


Jag :DD

Madde xDD

Jag o Zaida <3

Madde :D

Cooool xDDD

Yeah right xDD

Skogsmulle :DD

En skogsmulle till :O :DD


Postat av: Anonym

HAHA,, ja sir nästan normaler utx))

Puss<3

2010-03-21 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: