Sommardag ;)

Sommardagen började me att man vaknade klockan elva av att mamma satt o tala i telefonen.
Gav mat åt Hugo o for o tala me mammsen.
Efter en stund så for vi till Lidl o köpa glass (för vi har ju köpt en fryys nu) m.m
När vi kom hem lagade vi mat o efter maten till stranden med mamma o Pernilla som jag skrev i förr inlägget :)
Roligt hade vi på stranden :) Fota gjorde vi lite men det gickk inte så bra för mig att fota fö kameran var envis o inte ville komma på -.- Så blev ju nästan galen på kameran :D
Meen sen när vi var hemma från stranden satt jag kameran på laddning ännu en gång att den seekert kommer på :)
Tog en Salami pizza o efter de for jag till Pernilla :) Igen :P
Pernilla hade fått solstign såå hon hade liite huvudvärk då o då :( Men det gick över sen när vi hade roligt :)
Vi fotade o gick om kring :) Ska sätta in  lite bilder.

Imorgon blir det bio med Sara Oraheimo :) ♥ Måste få tag på henne mera imorgon att man vet vilken tid vi ska träffas :)
Men bloggar sekert imorgon oxå :)
Bilder:











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: