Övernatt -> hem -> stan -> hemma :)

Heeij :)

Det blev inget inlägg igår heller var ute med Pernilla o sen blev jag övernatt hos henne :)
Igår kväll var jag o Pernilla ganska nära Pojo hamnen.Vi fota o had roligt o så visa Pernilla
till mig att de finns en tunnel i närheten.Vi gick dit då :)
Jag ville direkt gå in dit typ men de va lite sådär att kommer de tåg mera eller??
Men det kommer inge tåg där mera.
Så vi gick in ti halva tunneln o sen ut tibaka de var helt mörkt där inne man knappt så någo där.
Men sen for vi hem o då tänkte vi båda om ja sko bli dit övernatt så ringde jag mamma o fråga o det gick :)
Roliigt hade vi :) som vanligt :)



Idag:
Idag vakna vi typ elva tiden.För mamma ringde o väckte oss -.-
Så vi gjorde nog inte så mycket.
Klockan halv två kom mamma efter mig :) Så for vi hem o äta.Efter maten for ja ut o gå o så städa ja rumme :)
Sen for vi till Tekniset o köpte en frys (entligen får man GLASS).Sen for vi till Valmu (om ja kommer ihåg rätt om de heter så) och köpte hamster godis :)
Efter de for vi till säästö pörsi -> billnäs trädgården :)

Nu entligen e man hemma :) Klockan har gått väldigt snabbt :)
Imorgon kanske ja ska fara ti mommo o moffa att man får lite sommar arbete o pengar :)
Men får se liite :)

Puuss o Kraam♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: