Långt Inlägg + Bilder!!

Heij o Halloij
Det blev inget bloggas igår p.g.a att jag var o shoppa till Lojo.
Sedan efter shoppandes till Madde :)
Sätter in bilder på kläderna jag shoppat :P

T-skjortorna är från H&M och samma sak kjolen :)♥
Och sen köpte jag ett (vitt) linne,skor :)
Sätter sekert in någon bild på skorna :P
Det var rooligt där i Lojo o shoppa det fandes jätte massor med kläder överallt :)
Men i H&M var det jätte billigt fasst det inte heller var något på rea var det billig man
blev nästa chockad.
Efter shoppningen for vi till maddes som jag skrev :))
Roligt hade vi nog fasst de blev lite tråkigt imellan men det ordnade sig :P
For hem sådär mot elva?? kanske såg inte rikit på klockan.
Så det blev en liten stund på datorn&teven sen o sova :)

Idag,vaknade jag sådär mot tolv tiden :) Men det är ju skönt o sova,fasst det blev ju oxå en sen kväll igår så undra på sen om int man sover länge :)
Vi var hos fammos idag oxå :) Där vi tala o tala mycket ti säga hade hon med :)
Sen när vi kom hem kom ja in på datorn en stund tills telefonen plingade.Där Lina skrev om ja kommer med ut :)
Såklart man far me ut o dit for ja :)
Kommer sätta in lite bilder :P Holigaan bilder ;)
Men men sånt e ju livet sen o :)
Blev ett ganska långt inläggg ändå sen :)
Nuu bilder från idag :)

Pernilla med sin flygande mopo XDDD





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: