Idag hem ti Karis!

Heij o Halloij :)

Idag ska man hem ti Karis.
Igår var det typ en bara slöig dag,jag gjorde nog inte så mycket hade Hugo ut o springa i gräset.
Sätter bilder in ikväll när jag är hemma :)
Och så sola jag igår.Märkte igår kväll att jag hade bränt mig ordentligt,hade rikit röda armar :) 
Så fick smörja in armarna.

Idag (fredag)
Ska ja hem ti Karis.
Sen när man e hemma vet ja inte vad ja ska göra uppdatera bilder in på datorn ska jag nog göra.
Vi sko väl fara o träffa Heidi men ja hoppas det inte bli sent fö ja ha lova Pernilla att fara ut me henne.
Så vi får se lite.Men de va mammas planer,men mina planer e helt annat. :D
Men ja tror ja bloggar mera ikväll då vi hörs <3

Puuss!! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: