Ett inlägg ;)

Heeij! :)
Det blir faktiskt ett inlägg :)
På Tisdagen for jag o pappa ut o cykla till Hangö stranden på glass,satt kanske där på berge typ i 45min :)
Men sköönt var det när solen lös.
På kvällen badade vi bastu :)

Idag!
Vaknade jag typ 10 tiden.TIDIGT!!
Kan inte heller förstå att ja vaknade så tidigt brukar ju oftast vakna 11-12 tiden,men inte idag :)
Lagade morgonmål o for ut :) Pysslade lite allt möjligt hade oxå faktiskt ut Hugo på gräset :)
Nyfiken var han nog,förstog nog inte rikit vart han hade hamnat kanske?! :)
Solat har jag oxå gjort,bränt mig :) Brunare blir man nog :) Jipii!!
Maria har lackat mina naglar oxå :) Fiiina :)
Spelat bädminton med pappa :) Bra gick det fast de blåste lite då och då.
Plockat brännässlor fick lite "brännsår" av dom :) Men det är bättre nu  :)
Jaah va allt ha man nog rikit gjort? :) Men får se om de blir någo skriveri imorgon oxå :)
Höörs <3

Puus o Kraam Ha En Trevlig Kväll! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: