Ett inlägg + många bilder :)

Hann inte blogga igår,förlåt!

Igår var jag till Ekenäs med Sara och Emilia.Vi hade jätte roligt.Vi måste bara ta om det där! ;)
Vi shoppade o provade m.m
Kommer att sätta in bilder på de jag har köpt :D
Efter vi hade varit i Ekenäs var jag en liten stund hos Sara,sen kom mamma efter mig :)
För då sku vi till mommo o moffa o äta grillmat :)

Idag!
Har jag varit hos Madde! <3 Har varit roligt :)
Sätter in lite bilder oxå :D
Inget annat har man gjort idag :) Solat har man,så att man är riktigt röder i naman :D

Bilder♥



Postat av: Sara!

Tack för att du tyckte att det var fint =))

Jo, ska bli skitkul imorgon! :D:D:D

Kram <3

2010-07-09 22:56:19
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: