voi voi :D

Goodaag ;D
Igår hann jag inte blogga något,var inte ens på datan igår :o
Men nu ska jag skriva vad jag gjorde igår :)

Igår:
For jag o mamma till gigantti.Vi skulle köpa en Canon kamera men dom var slut sålda så jag får den först den 6.8 om inte längre.Orkar inte vänta dit :D
Men man får lov att vänta bara.Efter det for vi upp till Seppälä.Sätter in bilder på det jag köpte igår.Sedan efter vi var i seppälä for vi till kusinerna.Jag o Fia for o simma.Vi hade riktigt roligt :)Sen ringde mamma o sa att vi måste komma hemåt(till min kusin) För min Fia sku hem och äta o jag o mamma sku fara hemåt :)
Men påvägen hem for vi till butiken  köpte mat o annat.När vi var hemma lagade mamma mat.Efter det for jag ut med Denise och Johan x)
Nå vi had nog rikit roligt.Had ju int sett Denise på hela somarn så  de va roligt o träffa henne.
Kom hem typ halv tolv tiden :o Upps..Men tiden gick så snabbt :)

Idag:har det varit storstädning :) Placera möblerna lite,skrivbordlådorna städat m.m
Men mera vet jag inte vad jag ska göra.Bloggar ikväll.
Ha det bra♥

Crazy bild på mig ;)

En fjantti bild på fia och mig :)

Bästa bilden på kusinen fia :D
Det får räcka med de bilderna med kusinen fia :)


Ps.flippisana e lite smutsiga p.g.a att jag hade dom på igår :)


Postat av: emma.

hudan kamera ska du köpa ? (:

2010-07-23 17:12:16
URL: http://mimaiselfandai.blogg.se/
Postat av: Fia

Snälla, den bilden på oss två ser ju heelt heeemsk uut! JENNY! :)) Men rolit hade vi! ((: <3

2010-07-27 19:07:20
URL: http://fiiaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: