Skit skojjig dag!♥

Halloij :)

Kom hem från Saras för en 1kanske :)
Vi hade skitskojj :)
Jag körde scooter gick ju skit bra,bara att när jag sko svänga tänkt jag fara i diket.(men det var tur att det jag inte for) :D
Och när Sara gunga så braka repe o hon rasa i diket och de så för roligt ut! Hahaha^^ :))
Vi kollade på film (skräckfilm)Den var riktigt bra,slute var lite underligt.
Spelade pingis,bädminton,kort m.m

Igår var jag o shoppa :) Köpte 2toppar,miniskorts,1t-skjorta,1tunika och farkkun :)
Var riktigt nöjd det jag shoppade :)
Sätter inte in bilder har inte bara lust o fota nu :)

Har ju oxå varit i Hangö :) Men är hemma nu,kom hem igår efter shoppningen :)

Det var allt för idag♥ Ni kan kolla mera på www.saraora.blogg.se
Heijdååh♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: