Ohoppsan! :D

Ohej o hå :D

Idag har jag o mamma varit efter min Canon kamera :D♥♥Jag bara älskar den helt massor.Efter vi hade varit o köpt kameran så skicka jag till Pernilla om hon vill komma med o fota ikväll.Svaret kom jepp.Så ikväll har jag varit med Pernilla o senare for jag till deras och då var Lina med oss :D Vi hade roligt,roligt och roligt ♥:)
Det började åska,blixtra och regna lite senare,men vi hann vara en liten stund på datorn,tills det börja bullra.
Men nu är åskan o allt det över.Kommer väl inatt med som jag inte riktigt vill.Men då det åskade,blixtrade och regna tog vi fram min kamera o börja fota.vi hade inget annat att göra.Ringde mamma o fråga om hon kunde komma efter mig men hon kom sen när det hade lugnat ner sig (vädret).När jag var hemma fotade jag lite sen satt jag kameran på laddning och laddade upp fotona på datorn.Så nu får ni se bilder. :'DD





Pernilla,Lina och Jag :)

Imorgon kommer flera bilder.LOVAR!♥
Ha det så bra PuSs

Postat av: Anonym

snygga brudar!!!!!! mm

2010-08-01 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: