Karis Natten Idag!

Heeijsan.

Idag är det Karis natten och dit ska man.Ska fara med Emilia och Sara träffar sekert andra där oxå som man blir o tala med.Min Canon kamera följer kanske med om det inte börjar regna.Om det börjar regna följer min digital kamera med.Har varit till Säästö Pörssi idag med mamma,efter vi var där for vi till mommo o moffa som tydligen inte var hemma så vi for hem tillbaka.Mamma började städa medan jag for på datorn o kolla. :)
Redde upp lite bilder på datan men till slut orkade jag inte så fortsätter med det imorgon istället.
Imorgon ska jag fara till Sara övernatt som jag skrev i förra förra inlägget.Ska bli jätte roligt.
Snart blir det matdax,efter maten har jag inga planer så det blir väl bara att fixa lite o vara på datan.
Men nu blir det bilder :)


Nu får det räcka med bilderna :D

Ha det så bra! ♥  :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: