Ikväll och imorgon.

Ikväll har jag varit med mamma till säästö pörssi vi skulle si om vi hittade nån stor väska men nej det hittade vi inte.
Så vi fick låna av mommo istället :) Direkt vi kom hem for jag med Laku en sväng ut lite :) Skönt med lite svalare väder och regnar gör det med lite smått.Har kollat på Twiligh och ätit glass.
Inget mera har jag gjort ikväll.Imorgon blir det Särkänniemi,så jag bloggar inget under veckoslute.
Så ni for kolla igen in på måndagen.Vi far klockan typ halv tie tiden imorgon.Så måste stiga upp tidigt.Och frågan är hur ska jag kunna stiga upp så tidigt?Får väl sova lite påvägen dit.Kameran följer med så bilder blir det oxå på måndagen. :) Ha ett bra veckoslut! :D♥

Pussar o Kramar. Är tibaka på måndagen här vid bloggen.






Postat av: Anonym

wau - jättefint - ett helt nytt rum -

Du har god smakför inredning

grattis - m

2010-07-24 15:32:36
Postat av: ara

Försenade grattisar på namnsdagen & fint rum! :D <3

2010-07-25 20:38:59
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: