Hurraa!!

Godkväll allesammans :D

Idag har jag varit med min kusin Heidi.Vi har varit till vår gammelmommo Ines.Var och hälsa på lite.Påvägen till Ines kom det en regnskur så vi blev våta.Efter en stund for vi hem med scootern igen.Heidis kompis Carolina ringde till Heidi o fråga om de kunde träffas vid lövkulla kiosken och så blev det.Jag var med o lyssna lite haha.  ^^
Var en stund hos mommo o moffa,sen körde Heidi hem mig.Så jag hade ganska roligt med min kusin Heidi.Fast vi ändå inte tala någo privat men det tar vi ju sekert en annan dag.Efter när mamma kom hem tog det typ 1½ så ringde det på dörren.Jag blev helt o vem i helskutta kan det vara kollade vem det var men öppnade inte utan mamma gjorde det.Det var våra grannar nedanför oss.De frågade om vår hund har pissat på ballkongen vår så att det rann ner till deras ballkong.Men Nej det har vår hund inte gjort utan der är tydligen en springa i ballkongen,så när mamma vattnar sina blommor så rinner det ner till dom.Så mamma fick prata lite engelska. :D
Så nu är det ballkongen igen,herreguud så skit remonttat att herrenguud :'DD
Nåjaah..

Imorgon ska jag o mamma efter min Canon kamera.YES!!..Entligen,roligt.Men före det måste jag städa hamsterburen.Mamma kommer hem klockan 13. så därefter far vi till Gigantti.På fredagen är det karisnatten och dit ska man med Emilia o Sara :) Och på lördagen övernatt till Sara :D Så veckoslute blir roligt  :)
Nu tror jag att det här bloggandes får vara bra :) Vi hörs imorgon♥

Ha det bra.♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: