Home and goodbye!

Heeij :)
Igår kom jag hem från Dalsbruk! Det har varit skitrolig.
Vi spelade fotis,simmade,spelade kort och skratta :)
Ni får se lite bilder på www.saraora.blogg.se. Där får ni se lite bilder från Lördagen och Söndagen.
Vi gjorde nog allt möjligt till och med var jag o Sara ut o ro :) Jag rodde,jag som sa att jag inte kunde ;)
Men det gick ju bra vad jag o Sara tyckt, lite svårt i börjar kanske hah^^
Jag använde Saras kamera för jag orkade inte riktigt fota med min haha^^ Därför ska jag köpa Canon att jag fotar bättre o fina foton ;) Sara sa att hon har 400 foton från lördagen och söndagen sammanlagt :D Oijdå :D

Idag ska jag till Hangö :) (Till Pappa)
Ska blir riktigt roligt de oxå :)
SKriver kanske ikväll :D Kameran följer ju med.Den här gången fotar jag ;)
Goodbye <3

Postat av: Sara

Alla bilder på dig är ju söta!! :D

Ha de bra <3

Skickar bilderna ikväll! ^^

2010-07-12 14:26:49
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: