Härlig dag♥

Godkväll alla bloggaren! :D
Har varit en härlig dag för mig varit ute och äta och efter det till stranden.
Vi var ute och äta till bossanova.Åt en pizza där hehe^^
Hittade inget annat på menyn,men det gick bra att äta en pizza ändå ;)
Det var oxå ganska länge sen jag var ut o äta så det var riktigt roligt :)
Kul hade vi alla. :)
Efter det blev det till lapvik stranden :)
Solade o simmade o snaska lite kex i mig :)
Plockade lite snäckor o pyssla ihop till ett hjärta som ni kommer o få se i inlägget :P
Kommer kanske sätta in ganska mycket med bilder.Har varit sån paparazzii i sommar! :P
Borde kanske fara ut på en länk,eller kanske bara ut o fota :)
Borde oxå städa hamster buren men jag tror det får bli tills imorgon om jag hinner :) Vi ska ju till stranden imorgon igen ;)

Bilder!


plaskande vågor :)♥




Nu får det räcka med bilder :)
Ska kanske fara ut en sväng nu ,så Heijdååh ♥


Postat av: Sara

Snygga bilder! :D

2010-07-06 12:45:50
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: