Uuuppss :)





Hehe^^ Heij de va ganska länge sen har inte riktigt hunni skriva..


Men men.. Idag har jag städat rumme o vari o skrinna med Pernilla. Lina ville tydligen inte komma me för hon hade för små skrinnskor -.- :)
Men men man växer man växer.. :)
Efter skrinningen for jag till Lina o Pernilla :)

Imorgon blir det somsakt skola :) Det blir nog roligt att fara till skolan man får träffa alla kaverin igen :) De blir nog att se efter i skolan hehe^^ Eftersom det kommer att hända massa saker omkring en o sånt.. :)
Efter skolan skall jag med Pernilla till en butik o köpa saker :)
Sen efter det skall jag o mamma fara o köpa fina skor åt mig :)♥
Hoppas de finns kvar de jag vill ha :)

Nåjaa på fredagen skall jag till pappa roligt skall det väl bli :)
Laku kommer kanske med hehe^^ Joo ut o gå skall man då oxå :) men pappa har ju en bra dator så att det går ju fiint chatta ska man väl göra hela kvällen :) Skall bli övernatt :) På lördagen skall jag hem mot tre tiden för vi skall till Tenala :) För min moster fyller år :)

Nåjaa har ju inget mera att berätta så.. Snart skall man väl o sova :)

Goodnight :) ♥♥ // Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: