Sömniiiig -.-

Heij :)

Jag orkade inte skriva igår var ganska sömnig.. :)

Men kan skriva liite nu vad jag gjorde igår ;)

Pernilla kom till mig igår igen :) Men vi hade ju roligt som vanligt jag hålld på o städa en låda igår så den lådan e lixom tom nu ;) Mamma ropade om vi ville ha äppelpaj och glögg o vi sa jepps ;) Elr jag sa.. :)
Gott var det ;)
Sen kom det på teven Dirty Dance om jag kommer ihåg rätt ;)
Den var ganska bra :)

Det var nästan den dagen :) Kallt va de ju annars :/ Men men.. Ska kanske berätta om den här dagen :)


Idag :)

Hamnade jag vackna tiidigt e helt jätte sömnig orkar inte med någo.. -.-
Vet inte vfö jag hamnade vakna nie idag.. Det var iallafall jobbigt att stiga upp xD

Nåja ha int rikit gjort någo idag.. Bara suttit vid datan och varit ut med Laku.. :) Men Brr.. De va kallt -25 grader Brrr...

Men men idag ska vi få gäster eller kanske nog int rikit jag men mamma.. Mia o Svenne komer hit :) Int ska jag väl göra någo idag :( Får väl hitta på någo skojj xD :) :)

Men har inget mera att berätta :)

Puss o Kram // Jenny :) ♥

Är sömnig kanske borde sova liite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: