Påminne,Jogga,Hemma ;)





IDag..

Har det varit roligt igen ;)
Har varit till påminne med Lina o Pernilla. :) Jag o Pernilla to skidor o Lina to snoukkan ;) Men bra gick de fö oss alla..
Där ble jag liite på fiilis men de var ju ändå ganska kallt o om ja menar de så hade jag ingen känsel i tårna o i händera... När jag skulle ta upp karkki påsen så fick Lina istället ta upp den.. Och sen fick ja ju int ens opp karkkin från påsen.. xD

Har inte gjort så mycket idag heller borde ju börja med motion nu varannan dag. Så kanske borde fara imorgon kanske jag får Pernilla med mig ;)..
Mm..De e ju fredag idag ;) Så de e ju karkki dag.. ;)
Vad annat..Joo Har börjat skriva i en kalender om Laku vad han håller på med alla dagar de e ganska roligt ;) Fö sen dit när man blir äldre o skrynkliger kan man ju läsa liite va man ha gjort sen liite de låter väl ganska bra ;) .. Hehe^^

Nåja.. Efter när vi kom från påminne förde vi hem Lina o Pernilla ;)
Sen hem o äta äppelpaj ;) Namm...
Just nu sitter ja här o äter äppelpaj fortfarande men borde börja skärppa mig liite.. Ut o jogga imorgon som ja sa ;)



Kom just på att de e snart skola igen :O :O

Men men nu ska man väl sitta hemma här o värma sig liite ;) Hoppas det kommer någon bra film idag på teven ;)
Stora Varma Kramar// Jenny ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: