Fint väder todaayyy :)

Glömde att berätta liite mera vad jag gjorde igår kväll :)

Jag for med Pernilla o Lina o skrinna på kvällen ;) Rooligt hade vi :) O ho vi hade rooligt jaa de kan man fråga sig ;)
Sen när jag skulle hem hade jag ingen nyckel så ja satt där o vänta på mamma tills hon kom o det to en tid för hon var ut o gå med Laku ;)
Nåjaa ja satt ju inte ute som tur när vi bor i höghus.. Så int frös ja no på de sette men man va lixom nologer när grannen kom ut ur dörren o fundera vfö ja satt där xD
Nåja slapp ju in varjefall :)
Sen satt jag en liiten stund o chatta på datorn sen for ja o se på teve med mamma ;) o ja satt o pyssla med garn :)
Sen blev det sovetider xD*

Idag : Har jag sovit 11 timmar i rad har inte vakna en ända gång. Skönt att sova imellan :)
Varit till Jysk o ti banken,apoteki o matbutiken. :) Det är inte så kallt ute så man kan ju vara ute mycket idag.
Pernilla skall komma övernatt till mig idag. Det ska nog bli ROLGIT :) :) :)
Det är ju oxå första gången hon komer övernatt :)
Berättar mera ikväll om ja hinner :)
Skall diska nu innan Ines komer :)

Puss o kram //Jenny :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: