Sjuk :(

Huii..
Nu har man blivit sjuk de började me att ja hade sjukt i halsen o sen följande dag hade jag snuva o nu har ja ju förståss både snuva o sjukt i halsen..
Inte roligt att vara sjuk.
Alltid när man är sjuk så är det fina soliga dagar o man kan inte vara ute eftersom man är sjuk :(
Frågan är vad man skall göra idag..Hmm..Kanske fota lite bilder.. :D
Elr kanske bara sitte inne o snora kanske bäst det :(
Hoppas det inte bara blir värre än nu.
Sportlove har börjat roligt :D

Fredagen: Till Karkkila med Denise :D
Lördagen: Vakna ganska passligt för sen till Eden :D
Söndagen: Roligt ofc i Eden :D
Måndagen: Hemåt :( Det var inte så roligt men men..
Tisdagen: En vanlig dag hemma men sjukt i halsen :(
Onsdagen: Alltså idag. Sjuk med snuva :(
Torsdagen: -
Fredagen: -
Lördagen: -
Söndagen: Heidi fyller på kalas :D
Måndagen: Skolan börjar igen.


Där e mitt sportlov :D Har inte planerat ännu torsdagen o fredagen o lördagen för jag vet ju inte om jag blir frisk elr int :D
Men nu har jag inget mera för idag :D
Kanske skriver ikväll senare :D
Puss o Kram // Jenny <3


Postat av: Heidi

Kom med till Påminne imorgon då om du är frisk.

Ha lovat fia att fara.



/ Heidi

2010-02-24 17:42:28
URL: http://vendelaochheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: