Början på en "bok" (: Vad tycks?? ;D

Kap 1
Vi packar oss i bilen och är påväg till min mommo. På vägen till mommo ser jag en mysig övergiven stuga,där jag senare tänker gå i dit. Vi knackar på mommos dörr. Ingen öppnar. Mamma blir rädd och frågar några personer som satt på en bänk utanför om dom sett någon komma ut från dörren? Svaret var nej.
Jag vaknar
Uh. Vilken dröm tänkte jag. Jag går ner till köket för att äta frukost. Klockan var redan 12 på dagen. Gick ner till stallet för att kolla Lucy. Satte mig på ryggen på Lucy  och fortsatte en promenad med henne. Jag började tänka på drömmen om den där stugan om den egentligen finns. Lucy och jag red dit.
Där jag såg en röd lite övergiven stuga. Hoppade av hästen och kollade försiktigt in i stugan. Där var någon. Vågade inte kolla längre in utan for direkt hem igen.
Kap 1
Vi packar oss i bilen och är påväg till min mommo. På vägen till mommo ser jag en mysig övergiven stuga,där jag senare tänker gå i dit. Vi knackar på mommos dörr. Ingen öppnar. Mamma blir rädd och frågar några personer som satt på en bänk utanför om dom sett någon komma ut från dörren? Svaret var nej.

Jag vaknar
Uh. Vilken dröm tänkte jag. Jag går ner till köket för att äta frukost. Klockan var redan 12 på dagen. Gick ner till stallet för att kolla Lucy. Satte mig på ryggen på Lucy  och fortsatte en promenad med henne. Jag började tänka på drömmen om den där stugan om den egentligen finns. Lucy och jag red dit.
Där jag såg en röd lite övergiven stuga. Hoppade av hästen och kollade försiktigt in i stugan. Där var någon. Vågade inte kolla längre in utan for direkt hem igen.

Postat av: Sara

Spännande, hhaha :D

2010-12-30 11:59:02
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: