Heh o Hah ^^

Hej o Hallo.

Igår kom jag hem från Hangö var bara 1 natt för pappa o Maria ska fara på resa.Dom borde vara i turiket nu (y)
Så jag kom hem igår.Klockan kvart över fyra till tågstationen med Pernilla o Matte till Ekenäs o träffa Sarah. :)
Hade inte träffat Sara o Matte förut men nu.Vi hade nog riktigt roligt.
Idag iväg på kalas till sköldargård.Tror inte kameran följer med.För de e så många småbarn där så jag tänkte ifall dom tar den av mig :o x) så lämnar den nog hemma :)
Sätter in lite bilder från igår.

Jag o Pernilla hade lite tråkigt på tåge,så måddes hitta på något roligt ;) XD

Gänget man var med (hehehe^^)

En rolig bild på Pernilla x´) 

Det får bli bra med bilder ;)
Puss o Kram♥

Postat av: Danni

sv: okej ;)

2010-08-04 14:20:11
URL: http://xdanno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: