19:18

Godkvällens ;D

Har inte bloggat på 1-2 dagar har haft ganska fullt upp.På söndagen var jag borta? Kommer inte ihåg x)
Och på Måndagen (igår alltså) var jag i skolan och på hurja piruetti.Så hann inte blogga efter det.
Det är var  roligt på Hp:n igår. :) Nya steg hit o dit ;D

Idag:Försovde jag mig till kvart över åtta och jag börjar nie.Så fick lite bråttom att laga mig färdig.
Var ganska tråkigt i skolan..+ annat.Efter skolan for jag till Pernilla!♥ Vi hade ganska så roligt,hon höll på som bäst med sina läxor men det gjorde inget.För jag satt o nörda mig framför data istället.
Imorgon är det onsdag då blir det hurja piruetti igen!♥ Kommer inte ihåg dansen,men den är ganska så svår.
Men det kommer efter hand..

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: