Sry,har inte bloggat pålänge.

Heij!

På fredagen var det kalas på kvällen.(60-årskalas)
Vi alla hade jätte roligt.Vi åt en pajbit och drack cokis.Fotade lite med Saras kamera,hon kommer att skicka några bilder till mig ikväll så kan jag lägga några in hit.Efter festen,kalae hur man ska säga for jag till Sara övernatt.
Vi såg på bilderna från kvällen,sedan data ochh tv.Vi såg inte filmen till slut för Sara somnade x´D
Så vi for och sova.

Idag: Vaknade vi vid halv tolv tiden kanske.Vi såg på en ganska rolig film,sedan for vi ut och fota en massa ;D
Som oxå kommer in idag.Vi hade roligt tills jag skulle hem.Nu här hemma har jag inte gjort något mycket,har suttit framför datan för det mesta.

Bilderna kommer imorgon ;D

Goodnatt! (säger det färdigt)
♥♥


En bild på Sara! ;D

Postat av: Saraaaaaa

Hej!



Får jag kopiera bilden? :P

Hihi :D

2010-08-22 09:54:51
URL: http://saraora.blogg.se/
Postat av: Jenny

Yepps.. :))

2010-08-22 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: