Inte en ända tråkig skoldag ännu :o

Tjena!
Nu är det dags att slappa en stund sedan o sova.
Har varit i skolan,självklart.Efter skolan på hurja piruetti,det var ganska svårt men roligt.
Plastat skolböcker med mommo ;) Så nu kan jag själv.Och varit ut och gå med Laku.

Hade 2 sista timmarna IT och det var ganska så roligt,hehe^^.Men roligare kommer det att bli när man kan göra en egen hemsida +annat roligt.Hade oxå Modda läste upp sommarrimme som jag hade gjort med mommo igår.allt med mommo ;) Men de e bra bra!Imorgon kommer kanske Denise till mig men det är inte sekert ännu ;D
Ska sätta upp bild på min nya skolväska! ;D


Min nya väska!♥

Men nu blir det data en stund.Sen och sova!
Gonatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: