Hemma!

Nu är jag hemma från Pernillas ;D Vi har haft jätte roligt.Igår kväll laddade Pernilla ner ett bilspel,som jag ska idag lite senare ladda ner.Nåjaah,det gick inte riktigt bra för Pernilla o mig,vi hitta inte gasen och bromsen men tillsist hitta vi nog. ;D Men nu har kan vi det,ska bara se om jag bara klarar av det ännu idag. :) Ringde just till mommo och moffa att de sko hämta ett par väskor som vi ska ha tills imorgon när vi far med husbilen,så det blir blogg paus till fredagen.Kameran följer med,så det blir massa bilder på fredagen.Vi kommer ganska sent hem på torsdagen så blir ju inga inlägg då.Ska bli ganska roligt att gå omkring o fota lite ;D Mitt sommaryrke har varit att fota en hel del.
Det blåser något idag!Så det är sköönt ute,kvalmiga vädret har gått bort så man kan städa rummet idag + hööög volym på! :´DD

Men nu ska jag ladda ner bilspelet sedan vänta tills väskorna kommer och städa rummet ;D

Ha det så braa!! ♥

PS. Bloggpaus till fredagen!




Postat av: Anonym

jätterolig äggbild hihi mm

2010-08-10 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: