En rubrik!?

Idaaag! Har jag vaknat vid elva tiden,otroligt tidigt.Mamma lagade mat,efter maten kom Oscar (min ksuin)
Han kom o hälsa på en stund,sen skulle jag med Pernilla ti Canny,pyssel butik och till en djurbutik :)
Köpte lite till hamstern och till min hund.Köpte ett blogg och en t-skjorta :)
Gillar mycket de jag köpte,men hamster e inte så nyfiken vad som e nytt i buren söver för det mesta men inatt vaknar väl han o då blir det väl hej o halo i buren. x) Inga foton från idag men kommer lite andra foton istället ;)
Joo,sen for jag o Pernilla till abc för Pernillas kaveri Sarah var där.Men Pernilla tog bara en kaffe inget mera,efter hon hade druckit upp sitt kaffe så for vi till henelius o köpte en glass sedan till parken och sitta o prata.Mamma ringde o sa att jag skulle hem ut med Laku,så Pernilla körde hem mig.Efter jag var ut o gå.ringde jag Sara o sa att jag kommer till sportplan (hon hade tävlingar,så var med o kolla) Och imorgon ska vi till Ekenäs♥ Det ska bli jätte skojj.Vi ska gå omkring o kanske shoppa lite ;) Kameran följer med ofc.Men nu ska jag bara data.
Några bilder dyker upp.
Hittade många gamla foton,så det kommer nya och gamla bilder ;).

En snygger bild på Sara gulle ;)♥
En bild på gulligaste Billy♥
En gammal bild.
Pernilla hon kan alltid ;)

En normal bild ;) Alltid!
Nu får det vara bra med bilder! ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: