Bilder!!


Klooster!

Hamnade ha på mig den där kjolen för jag hade
bara ett par minishorts.Men man måddes ha över knäna.


En närbild på mig ;D

Sant Olofs slott.. :D

En outfits bild ;D

Camilla båten som vi åke en svänga med ;D


Nu blir det bra med bilder.
Heis♥




Har varit hos Sara ikväll,hade roligt som vanligt.Imorgon ännutill övernatt till henne!♥ Jätte skojj...
Nåjaah..Nu sitter jag här o nördar mig framför datorn.Men borde göra någo annat imellan än att vara bara på datan,men e sån "datanörd".


Tack för din kommernar,ska skriva lite om min blogg oxå.Har fixat lite snöflingor jo,for in på info.blogg.se och sökte upp "laga snöflingor till din blogg" och där står allt hur man ska göra ;D
Header-designen är gjord av bästaste Pernilla,men kommer o laga en ny bara jag skulle hitta ett program. ;D Men nu får jag säga Heijdååh!♥




Postat av: Pernilla !

HAHAHAHA ! lite du e nätter i den dä kjolen x'D annors super fina bilder ♥

2010-08-13 23:27:22
URL: http://muumilimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: