Är Tillbaka :D

Halloijsann..

Nu är jag tillbaka igen.Har haft jätte skojj med Sara.Kommer massa bilder in.Efter jag har skrivit färdigt.
På lördagen hade vi vattenballongskrig x) Det var jätte skojj.Sara kastade en rakt i ansiktet på mig. Hahah^^
Och senare på kvällen kollade vi på sport,när sporten var slut for jag o Sara med ut o åka till Karis och efter det till svedja träsket o se lite :DSen satt vi på en film Bad moon,den var inte tilika skräck utan mera äcklig.Men den var bra.Vi for o sova sådär lite över två,var inte så sömnig då ännu haha^^ x) Men somnade nog.
Idag vaknade vi lite före elva,för då ringde deras telefon.Men vi ble i sängen o halv sovd haha.
Men steg upp o tog åt oss morgonmål,sedan blev det film igen.Kommer inte ihåg va den heter.Haha x)
For ut o fota,plaskade i "poolen",skratta och hade roligt.Men ska sätta in lite bilder nu.
Jo,föresten imorgon ska jag till pappa vid 1 tiden så komer troligtvis inte blogga imorgon något.Men kanske på kvällen.
Ha det så bra♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: