YEAAH! xD

Heeij.
Idag vaknade jag ungefär där mot halv åtta tiden..
--> skolan :D

Efter skolan cykla ja hem med Sara ;)
--->När ja kom hem åt ja mat o gjorde mig färdig för hurja piruetti övningen.
Roligt var det..men jag klumppa mig lite myki men men de går nog sekert bättre på premiären..Får vi hoppas :D
Efter hurja piruetti ringde jag mamma o fråga om hon skulle komma efter mig men nej tydligen inte för hon skulle ut o gå..Så jag o Sara hamna gå hem men likabra va de :D
Vi hålld på o tala om:
-mopopojkar
-mina platta fötter (Sen börja Sara kalla mig Anka xD )
-YEEAAH!

YEEAAH! hålld jag på o skrika ungefär halva vägen hem.Sara fick nästan panik att ja int kund va tyst o sen börja vi bara skratta..
O imorgon kommer ja väl oxå hålla på me de så den som läser det här nu säger jag bara VARNING!! xDD ;);)

Har inget mera till att berätta så jag avslutar.

Puss o Kram ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: