Hangö :D

Hej!
Det är inte så nice väder idag inte :( För det har varit någon vulkanutbrott i Island så att det är aska/svavel i luften/himlen. Så det är nog lite tråkigt,och de tror att det ska vara ett vulkanutbrott.Så vi får se hur de tänker.
Vanlig skoldag kanske lite mera dysstert på grund av vädret kanske,inte vet jag.
Haft
Geografi
Fysik
Engelska
Engelska 
Gymnastik
Gymnastik

Had oxå Geografi prov idag.Gick nog helt bra.Får se va man får :D
På gymnastiken hade vi vollyboll <3 

Efter Gymnastiken..For jag hem med Sara,Jannika och Rakel o vi gick i blöta vädre gissa om man ble blöt?Jooo de blev man nog..Så man fick byta kläder direkt man kom in.Pappa ringde o fråga om han sko komma efter mi nu.O ja svara jo.Så de tog en tid innan han kom.Så ja packa allting de ja skulle ha med mig dit :D
Japps.Vi åkte då bil till Hangö igen eller för pappa säger man igen :D

I Hangö!
Fösrt for vi o handla lite kvällsmål och lite gott till kvällen.
När vi kom hem till pappas så satt ja mig en stund framför datan.Och sånt..:D 
Mmh..Ja just de o så var vi en ganska lång länk med Laku o Papps.. :D
O så ha vi äti kvällsmål o nu sitten man här o e proppmätt.. :) 
Har inget mera till skriva :( 
Skriver mera imorgon får vi hoppas :D
Puss & Kram <+3  / Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: