Sry! Hohho :D

Sorry. Har inte skrivit på en evighet,men nu ska jag!

Måndagen:  Var jag på Hurja piruetti.De va roligt men ändå e de sorligt att hurja piruetti                         föreställningarna e slut. Men nästa år igen. ☺

Tisdagen: Kom Denise till mig ;) Vi hade roligt med youcam som finns på datorn. :)
Klockan var mittiallt halv sex OJJ..Så tiden går.Så hon måddes hem men jag for till henne.
Vi for till pumpviken o chilla lite. :) O fota :) Kan sätta in bilder ;)



Onsdagen: Var jag på hurja piruetti igen :D Skoooiijjjh... :) Det var typ nästan ingen där men vi klarade.
Efter hurja piruetti åt ja mat o laga mig i ordning fö vi sku på kalas till Putte (maddes mammas pojkvän)
Så man fick träffa Madde.Fasst vi träffas ju i skolan o men..man kan väl ändå säga att man träffades. :)



Torsdag alltså idag :)
Har ja förståss varit i skolan och efter skolan kom Ida till mig :)
Första gången hon kom till mig :)
Laku var lite hopplös imellan men de gick över när jag satt på radion o så spela vi kort.
Men efter en stund blev laku HELT HOPPLÖS han börja skälla m.m fö han sku ut igen.. :)
Så vi tänkt att vi går hem till Ida o tar ut Emppu,så Laku o Emppu har någo ti göra.
Men det gick nog ganska bra igentligen.
Men Emppu var lite tuff av sig medan Laku va helt barnslig o ville leka :)

När vi hade gått en bit så brydde dom int så myki om varandra så då gick de bra :)
När vi var vid lövkulla korsningen tänkte jg att ja kan ju fara ti mommo o moffa.
Så jag ringde moffa o fråga om dom va hemma,men moffa var inte hemma men mommo var.
Så jag gick till dom då :)


Men nu ska ja sätta in bilder


Nise ♥

Blommor :)

Jag gör volt ;)

Voffsingen Laku ♥

Får räcka med bilder nu ;)
Puss o kram ;) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: