Nyår ;)





Heeij ;)

Idag blev det ändå en rolig dag speciellt på msn ;)
Där har jag haft roligt o chatta med Pernilla o Patte :) Haha^^ Dom måbba mig o jag måbba dom xD ;)
Hela dagen har ju gått till det att ja ha chatta ;) Så på filmen Anna Palaa den e braa ;)
Joo som ja sa att de hä nyåre ble inte så illa heller som jag trodde ;)
Trodde att det skulle bli en jätte tråkig nyår men nej nej inte alls såå;)

Pernilla o Jag Vi som har alltid roooligt ;)

Man har alltid roligt men Pernilla ;)
Idag på mesen satt vi o skratta till varandra när jag skrev så här till henne ``Jag tar taxin o kommer till ert o påtar mamma in med i taxin´´ de fick hon så rooligt åt att ja int först fatta va som va så rooligt men nej hohhoo..:) :) :) :) Jag o Pernilla tkr om nåån hehe^^ Men ett problem med mig vem tkr ja om :O :O??

Sen ble de dags att fara till Pojo o se på fyrverkeriet hehe^^
Pernilla ringde mig o fråga var jag var o då va ja ännu diit på vägin nära mariehemmet för mamma skulle parkera där ;) Då sko jag fara till S-market ;) Sen ringer Pernilla andra gången o frågar vart ja va nu då va ja vi S-market men då va dom där vi deras mammas gamla butik hehe^^ Då sa mamma att jag for som en älg till dom xD ;) <3
Sen blev ja där o stå med Lina o Pernilla ;) O jag o Pernilla börja nästan direkt skratta för allt ;) hehe^^ De va liiite rooligt o Lina fatta noll men hon va ju svarta pricken xD ;)
Sen efter allt fyrverkeri var sluut så gick vi mot bilen men sen sa mamma att vi far till Ines en stund tills alla bilar har farit..Och då for vi dit o dricka glögg med pepparkaka.. ;) Sen hemåt på datorn o chatta med Pernilla ;)

Nu sitter jag här hemma..
Har det riktigt sköönt ;)
Laku ligger brevid o funderar vad det är som smäller där ute ;) Japps de lyyser o smäller där ute ;) *
Men men men.. vad skall jag skriva me??

Klockan 12:00 e de 2010 ;) Japps GOOTT NYYTT ÅÅR PÅ ER <3 <3 ;)

Stora gott nytt års kramar från // Jenny :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: