;)

Heeij ;)

Hohoo Vilken dag xD
Skall Berätta från morgonen ;)

När jag vaknade så skickade jag Pernilla ``Hur blir det ida skall vi fara till påminne?
Joo det skulle vi ;)

Jag var liite närvös, vet inte värför.. Jag skulle testa att åka snoukka ;) Joo det gick fiint ;) Ramla kanske där mot 50ggr men de va ju bara första gången ;)
Pernilla o jag skrattade ganska mycket när ja va så klumpig men man e ju klumpig xD

Sen efter vi hade varit i påminne skulle jag till fammo o faffa o äta pappa kom o sökte mig ;)
God mat var det.
Sen skulle jag öppna ett paket av pappa ;)
Och det var en ny TELEFOOOON <3 <3
Efter när vi hade varit hos fammo o faffa så körde pappa hem mig o påvägen hem for vi i diket gissa man ble rädd att inte slippa bort därifrån men sen kom en gubbe förbi med bilen o fråga om vi behövde hjälp att jag har krok på bilen och rep. Joo gissa pappa sa Joo...
Nåjo vi kom nog int upp direkt därifrån to kanske 15min innan vi va uppe :) Som Tur slapp man upp o för pappas tur ingen buckla på bilen ;)

Och nu sitter jag o skriver här ;) O Laku ( min hund) Sover brevid mig o liite morrar ;)
Har precis satt bra låtar på min telefon ;)
Inte ska jag väl göra något mera idag nej troligtvis inte ;)

Ha en trevlig fortsättning på kvällen ;)
Kram // Jenny ;)

Postat av: Pernilla ;D

Nämen Jenny ;D Så vi ha hållt på nu igen xD

2009-12-30 19:54:17
URL: http://muumilimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: