Dator,kaveri,borta,hemma.. :)




Igår kunde jag inte skriva pågrund av att det dampade hela kvällen så man slapp ju ingenstans -.-
Men jag kan börja berätta vad jag gjorde igår.

Igår var jag först till karis bok o papper för jag skulle ha ett STORT häfte xD För att skriva låtar på ;)
Och mamma skulle ha en svensk kalender med hundar men nej de va loppu sluut...
Så vi fick fara sen till Ines en stund på kaffe o där åt man så att man int kunde bli hungriger när man for hem.. Vi satt no där ett par timmar men man hade ganska tråkigt.. Satt fö de mesta bara o spela på telefoonen sen började vi närma oss att fara hemåt så ja skicka till Lina om hon kunde komma till mig japps o det gick o när ja kom hem så fick jag närvfel på min stool när ja inte kunde ta dra ut lådan när stolen var ivägen så jag började städa o sen fick jag närvfel på mina pennor när de va så råddigt så ja städa ena lådan att jag fick alla pennor diit o sen klinga de på dörren o då kom Lina o hon fundera vad jag håller på me..
Tillsist ble jag färdig ;) Så sen började vi rita och efter ritningen så spelade vi kort ;)
Och sen skulle Lina hem så jag följde henne en liten bit hem :)

Efter när jag hade följt Lina en bit hem så testa jag om datorn funkka nej den funkka inte..
jag hade jätte tråkigt igår kväll så jag to garnen o börja pyssla me de o efter de ritade jag igen..Och så drack jag o mamma glögg med pepparkaka o så på pako ;)
Dit for ju hela kvällen til det.. Sen skulle ja fara o sova o de to en tid tills jag somnade. ;)

Idag: Vaknade jag klockan nie pga. att Laku börja skälla på någo ljud som han hörde ut ifrån... -.-
Så sen for jag ut o gå med han o efter de siter man ju här på datorn har inte gort så myki idag ännu.. Ska snart plocka bort liite pappersbitar från skrivborde mitt.. ;) Det är nog ganska roligt o städa imellan ;)
Men nu har jag faktiskt inget annat o berätta ;) Det snöar som bäst igen men det är bra att det kommer snö ;) ♥♥ Imorgon e de nyår så då vet man ju inte va man ska göra kanske ska till Pernillas om de går men ja får se xD :)


Kram // Jenny♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: