IDag och Igåår xD ♥



Var inte på datorn igår så kunde inte skriva men kan skriva nu vad jag gjorde igår :)
Det var en roolig dag igår var med Pernilla hela dagen o kvällen xD :)
Pernilla kom först till mig ;) Och då fick jag min julklapp av henne och hon fick av mig ;)
Och de va jag fick av henne var en tjock julgubbe o den e sööt  :D
Sen drack vi glögg med pepparkaka xD :) Namm.. ;)  Och så ritade vi ;^)
Och så var vi liite dumma mot en viss person xD ;) Muhahaha^^
Sen hade jag lust att fara övernatt till Lina och Pernilla. :) Och de gick ;)
Sen började vi gå hem till Pernillas ;) Och där gjorde vi inte så mycket var på datorn och ritade o så va vi liite dumma igen xD Rooligt va de xD
Sen ble klockan ganska mycke så vi fo o laga kvällsmål och sen o sova :)
Och jag mådde kanske int rikit braa då hehe^^ Fick någo världens feel xD

Idaag xD :)

Har vi varit till påmiinneee ;) Det var roligt hehe^^ Har lärt mig liite svänga med snowboard de va andra gången såå de låter ju braaa ;) ;)
Vi var där 2timmar ;)
Efter dom 2timmarna for vi hem till Lina o Pernillas ;) Vi var ganska blöta när vi kom hem xD Så vi böt kläderna ;)
Sen så lo ja ner mig i sängen en stund xD ;) Sen fråga jag Lina om vi kunde spela lite ;)
Jepps.. Vi spelade blokus,labyrinten och någo operation spel ähh int vet ja va de va fö speel ^^ xD
Sen efter det så vi att min mamma sto i dörr håle xD Fö hon kom efter mig.. xD Min mamma o deras mamma sto o tala om deras jobb xD
O de to sin tiid xD
Men sen sko mamma till banken o sen ti butiken så dit for vi xD
O sen hem. ;)
Sen när ja kom hem Kramaade jag min hund (Laku) ;) ;) Han ble ju glader när man kom hem ;)
Sen la jag på datorn o for in på mesen ;) och sen ble jag arger på mina lådor när int ja hitta en penna som sko vara bra men nästan ingen penna var bra så jag fick ta o städa alla lådor i mitt rum xD
O nu sitter ja häär ;) O har allting städat o fiint ;) Men inte har jag annat att berätta..
Så ha det såå braaa <3 <3

Stora Kramar från Jenny <3 <3  ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: